söndag 9 augusti 2009

Only happy when it rains


Eftersom jag har extremt tråkigt och älskar listor, så ska ni få en underbart tråkig lista över alla sorters te jag har i det här fina teskåpet (som även innehåller kaffe, olja och kryddor, det som man alltid behöver precis brevid spisen).

Allt är inte mitt te, en del är min mammas, men det är mest jag som dricker det ändå.

Så låt oss börja. I teskåpet finns:

¶ Earl Grey Smoky (en blandning av Earl Grey och Lapsang)

¶ Green Mango (Present från kära moster)

¶ Chai

¶ Yogi-te

¶ Rabarber vanilj (ett rooibos te som egentligen är exakt samma sak som rabarber grädd)

¶ Rooibos Citron

¶ Rooibos Lava

¶ Örebro Slottste

¶ Jordgubb (som jag fått av Agnes ^^)

¶ Höstte

¶ Julte

¶ Rosenbom

¶ Hässleholmste

¶ Lady Grey

¶ Lust & Fägring

+ en liten teblomma


Rabarber vanilj köpte jag bara för att det var praktiskt. Brukar egentligen inte dricka pås-te, förutom Celestial Seasonings Perfectly Pear White Tea, och Madagaskar Vanilla Red Rooibos Tea, som är så himla underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar