fredag 17 juli 2009

La Sécheresse du Mékong


Vi har många likadana tekoppar utan handtag hemma, som jag tycker om jättemycket, men aldrig använder, för att de blir så varma att hålla i. Nu när det är sommarlov gör jag ändå inget vettigt, så jag bestämde mig för att göra en mugghållare av några tyger jag köpte från Quiltamera (www.quilta.nu) på symässan i Malmö.

Den har till och med två olika sidor:













Jag skulle ju också berätta hur det gick med naglarna. Som jag trodde höll glansen inte i två veckor, men det fanns fortfarande kvar mycket glans efter en vecka. Eftersom det är lättare än att måla på genomskinligt lack, så tycker jag ändå att det var värt att köpa det. Handkrämen tyckte jag inte om alls däremot, den doftar alldeles för mycket, och funkade inte så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar